Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Dagens namnsdagsbarn - Fabien

Av Pernilla Thomasson - 20 januari 2010 12:02

Ja idag är det Fabien dagen hela dagen, så jag firar även honom här på bloggen. Ett stort grattis till mammas lilla pojke (han tycker inte att han är liten), men i mina ögon är han alltid en liten skrutt.....

Hittade två bilder från i somras då vi var på semester, det första här är från Köpenhamns Zoo, där det blev ansiktsmålning.

Det här är från Junibacken när han hälsar på hos Mumin och Tove Jansson

 

 
 
Ingen bild

emma

20 januari 2010 21:48

oh va söt han e !
fasters busunge.. han som ragga på allt o alla när han typ va 2. stora killen nu.
puss o kram te han

 
Ingen bild

Pernilla

21 januari 2010 08:03

Ja Emma han har alltid varit en liten tjejtjusare den lille rackaren. Han hade inte ens fyllt tre den gången vi åkte slalom och jag sa att han skulle titta vart han åkte då jag fick svaret -Mammaaaa det är ju bruuuudar i liften.
Det ska börjas itid för de som stekare ska bli.

 
Ingen bild

emma

21 januari 2010 21:14

haha precis o när han va me mig i skolan
- Snygga tjejeeeen.
ropa han efter en som gick förbi =)
Han kommer ha många sugmärken i tonåren hahahaha!!
hälsa familjen

 
Ingen bild

Bajenkatten

21 januari 2010 21:21

Är inte brevbäraren som är pappa här inte hihi;)
Läskigt lik sin pappa!

 
Ingen bild

Pernill

22 januari 2010 06:50

Nej brevbäraren är oskyldig i detta fall.....Ja det är verkligen en liten miniKrille.

Ha det bäst på er båda.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:25

Ja det var ju som så att i fredags åkte vi ju till IKEA och köpte nya möbler till Wildas rum och jag älskar ju att sätta ihop dessa. Jag monterade upp alltihop och någon gång under kvällen rev jag mig på en kartong eller en möbelbit på ovansidan av h...

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:05

Ja just nu sitter jag på sjukhuset och har fått en dator så jag kan passa på att blogga och göra lite uppdateringar. Tänkte börja med att visa lite före och efter bilder på det vi gjort än så länge i källaren.   Här är ju lite påbörjat..... Och s...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:59


Ja då har jag hittat ett nytt mönster på en superfin mössa som jag lyckats virka, det var ju några år sedan man hade syslöjd men med lite hjälp från nätet och några upprivningar så blev det i allafall en färdig mössa. Den blev för stor för Wilda så d...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:53

Ja nu har vi målat, målat och målat under veckan, det finns ju inte allt för mycket tid till det under veckan med alla träningar och dyligt som ska hinnas med, men vi är en bit på väg. Grundmålning är viktigt..... Vänstersidan har fått rätt f...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:49


I fredags så fyllde bästa svägerskan Helena år så då var vi dit och uppvaktade henne. Som vanligt när Wilda ska iväg och moster kommer förbi brukar det bli mycket fixat med håret så även denna dag. Så här fin var hon när det var dax att åka.   H...

Ovido - Quiz & Flashcards