Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Pernilla Thomasson - 6 januari 2010 20:35

Här hemma har det varit full aktivitet varje dag, städnerven har visat sig så det har som sagt röjts en hel del. Kan berätta att vår skrubb som jag berättade om i tidigare inlägg nu är tom så när på någon kartong som vi får ta imorgon. Igår var vi med 5 sopsäckar till sopstationen och det står nu 6-7 nya uppe och dem får vi åka med imorgon så jag har verkligen slitit.

Killarna är supernöjda med sina nya rum och det blev superbra, så här kommer bilderna som jag skulle lägga in.

Antons nya rum

Som gjort för att ha kompisar med två datorer där de kan leka.....

Självklart bäddat med det bästa......


Här kommer Fabiens nya rum.

Perfekt att kunna ligga i sängen och kolla på tv eller spela.

Fabien vid sin favoritplats, Datorn....

Hittade en garderob på Jysk som passade i rummet, så det blev superbra.


Nu ska jag ta och gå och knyta mig eftersom att jag ska upp och jobba imorgon och börjar dessutom klockan 6,00 så nu blir det sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards