Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Pernilla Thomasson - 9 januari 2010 19:45

 

Idag har jag varit jätteseg hela dagen, varför har jag ingen aning. Har mest gjort ingenting, faktiskt skönt oxå på ett sätt. Var faktiskt ut med barnen en stund, tog Wilda i pulkan och gick bort med henne, Fabien och Fanny till skolan så de fick komma ut en stund och det var faktiskt skönt ute.

Nu har vi precis ätit hemmagjord kebabtallrik, himla gott faktiskt. Ska väl sätta mig och fortsätta med lite stickning av mössor, kan vara bra att ha i dessa tider då det dimper in efterfrågan lite nu och då.

Har faktiskt beställt böcker på nätet idag har börjat läsa Camilla Läckbergs böcker och de är så fantastiskt bra att jag trots att jag inte läst dem i rätt ordning vill läsa alla, så nu kommer det två denna vecka så då har jag läst ut Predikanten som jag håller på med just nu.


Ha en trevlig lördagkväll alla läsare, Kram Pernilla.

Ovido - Quiz & Flashcards