Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Utflykt till Myregården i Resele.

Av Pernilla Thomasson - 25 juli 2010 13:04

I söndags fick vi besök av svärfar och Agneta som kommit upp från Småland. I och med att Krille spelat golf hela dagarna så har vi passat på att göra lite av varje under dagarna.

I tisdags bestämde vi oss för att åka upp till Resele och Myregården för att ta en fika och då följde även mamma och pappa med. Det var supermysigt med bra väder, gott fika och lite loppisfynd gjordes oxå. Kan ju rekomendera de som inte varit där att åka dit det ligger superfint.

Syskonen bus.

Riktigt fin utsikt eller vad tycker ni?

Fabien är en riktig mormor gris ibland....

Wilda satt ensam vid ett eget litet bord.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:25

Ja det var ju som så att i fredags åkte vi ju till IKEA och köpte nya möbler till Wildas rum och jag älskar ju att sätta ihop dessa. Jag monterade upp alltihop och någon gång under kvällen rev jag mig på en kartong eller en möbelbit på ovansidan av h...

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:05

Ja just nu sitter jag på sjukhuset och har fått en dator så jag kan passa på att blogga och göra lite uppdateringar. Tänkte börja med att visa lite före och efter bilder på det vi gjort än så länge i källaren.   Här är ju lite påbörjat..... Och s...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:59


Ja då har jag hittat ett nytt mönster på en superfin mössa som jag lyckats virka, det var ju några år sedan man hade syslöjd men med lite hjälp från nätet och några upprivningar så blev det i allafall en färdig mössa. Den blev för stor för Wilda så d...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:53

Ja nu har vi målat, målat och målat under veckan, det finns ju inte allt för mycket tid till det under veckan med alla träningar och dyligt som ska hinnas med, men vi är en bit på väg. Grundmålning är viktigt..... Vänstersidan har fått rätt f...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:49


I fredags så fyllde bästa svägerskan Helena år så då var vi dit och uppvaktade henne. Som vanligt när Wilda ska iväg och moster kommer förbi brukar det bli mycket fixat med håret så även denna dag. Så här fin var hon när det var dax att åka.   H...

Ovido - Quiz & Flashcards