Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Pernilla Thomasson - 25 januari 2010 21:14

Jaaaaaaa, idag pep det till på mobilen och sms:et som jag väntat på kom. Varor från Me & I finns att hämta på Ica nära, YES...........Tänk att ett litet pip kan göra en så glad, jag var på kickoff igår i Skellefteå över dagen, åkte kl 7,00 och var hemma igen ca 23,00, kan bara meddela att det var det värt.

Har nu ikväll hängt upp alla kläder (totalt besöksförbud råder nu här hemma) och skrivit ut lappar och fixat med etiketter och laminerat.

Krille han bara skakar på huvudet och inser att nu är det dax att vara hemmaman på kvällarna och ta hand om nattning, läxor, gympapåsar, träningar och allt annat som hör till, för mig ser han inte röken av om kvällarna.


Så har du inte bokat en träff gör det, jag lovar att du vill inte missa vårkollektionen från Me & I. På onsdag släpper vi den och då kan du kolla in hemsidan och maila mig om du inte har möjlighet att gå på träff eller ha någon egen.

Här är den, den stora lådan fylld med coola kläder.

Ovido - Quiz & Flashcards