Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Uppdatering eller nystart???

Av Pernilla Thomasson - 3 oktober 2010 20:49

Ja, det var ju som sagt var ett bra tag sedan jag skrev och det finns många orsaker till det, tid, lust, ork, motivation kanske har svikit en del men nu tänkte jag komma igång igen. Får väl se om det finns några läsare kvar???

Tänkte börja med att bjuda på lite bilder från när vi var i Turkiet i aug/sept och vi hade det så underbart och vi vill tillbaka, får väl bli 2012 som det verkar just nu. Men när man ser bilderna kan man drömma sig tillbaka i allafall.

En riktig liten strandraggare det här, Fabien vid havet.

Anton är ju inte så glad i att måsta finnas på bloggen men ett kort när han njuter av en glass kan han allt få bjuda på. Ni vet snart 14 och tonåring då är man noga med sånt här.....

En sprallig Wilda med flätor i håret, det var ju fantastiskt att hon kunde sitta still när de gjorde dem och dessutom så gjorde vi nya innan vi åkte hem.

Wilda tycker att hon är så cool med Fabiens keps, coola syskon???

Wilda i poolen med sitt härliga hundsim.

Fabien han nöjde sig inte med att hoppa i på vanligt sätt, varför inte volta i??

SprallWilda på gång igen, hon är så glad för sina fotbollskläder, då får hon ju vara som sina "brorsor".

Kast med liten Fabien, känns som att kortet säger allt.

Inte bara strandraggare att hänga i baren är rätt ok oxå!

 
 
Ingen bild

Lena

4 oktober 2010 07:16

Äntligen! Härliga bilder :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:25

Ja det var ju som så att i fredags åkte vi ju till IKEA och köpte nya möbler till Wildas rum och jag älskar ju att sätta ihop dessa. Jag monterade upp alltihop och någon gång under kvällen rev jag mig på en kartong eller en möbelbit på ovansidan av h...

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:05

Ja just nu sitter jag på sjukhuset och har fått en dator så jag kan passa på att blogga och göra lite uppdateringar. Tänkte börja med att visa lite före och efter bilder på det vi gjort än så länge i källaren.   Här är ju lite påbörjat..... Och s...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:59


Ja då har jag hittat ett nytt mönster på en superfin mössa som jag lyckats virka, det var ju några år sedan man hade syslöjd men med lite hjälp från nätet och några upprivningar så blev det i allafall en färdig mössa. Den blev för stor för Wilda så d...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:53

Ja nu har vi målat, målat och målat under veckan, det finns ju inte allt för mycket tid till det under veckan med alla träningar och dyligt som ska hinnas med, men vi är en bit på väg. Grundmålning är viktigt..... Vänstersidan har fått rätt f...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:49


I fredags så fyllde bästa svägerskan Helena år så då var vi dit och uppvaktade henne. Som vanligt när Wilda ska iväg och moster kommer förbi brukar det bli mycket fixat med håret så även denna dag. Så här fin var hon när det var dax att åka.   H...

Ovido - Quiz & Flashcards