Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Pernilla Thomasson - 31 augusti 2009 17:19

Det kommer några nyheter i Me & I kollektionen den 11 september så är det någon som är sugen på att boka en träff kontakta mig på pernilla.thomasson@meandi.se

Kom ihåg att man måste inte gå på träff heller för att handla utan det går bra att kontakta mig på ovanstående mailadress.

Av Pernilla Thomasson - 31 augusti 2009 17:18

Imorse när jag skulle väcka Wilda för att gå med henne till mormor, kände jag direkt att hon var stekhet, hämtade termometern som visade 39,8. Stackars liten så det blev att ringa och tala om att jag inte kom på vår planeringsdag, tråkigt för dessa dagar är ju väldigt givande och man får äntligen tid att prata alla i hela huset, men barnen går ju före allt, så är det ju.

Eftersom att hon har en tendens att få åt urinvägarna var det bara att ringa på barnmottagningen och jag blev direkt uppsatt på en tid. Sänkan visade dock inget, tack och lov och urinprovet skulle skickas på odling. Hon bara ligger i sängen lilltrollet.

Så imorgon blir det jobb hemifrån, Catarina som jag jobbar med en dag i veckan kommer hem hit så slipper vi sitta på Lillänget, tack snälla du.

Ovido - Quiz & Flashcards