Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Pernilla Thomasson - 16 augusti 2009 22:17

Egentligen är jag inte superintresserad av sport men en del saker är bara måsten och en av dessa saker är 100m herrar. Här hemma var det totalt knäpptyst när finalen skulle gå, jag får gåshud över hela kroppen och av någon konstig anledning blir jag så glad när dessa väl förtjänta i detta fall Usain Bolt vinner så tårarna sprutar av lycka..

Blödig jag???? men jag känner att de som håller på med sport oftast har kämpat så in i norden för det som de gör att de är så väl värda det de har presterat att jag inte kan rå för det. Kolla på idrottsgalan eller fotbollsgalan är ju som rena rama dramafilmen för mig och Krille han undrar varför jag bölar hela tiden.


Men jag måste sätta in en bild på dagens superman Usain "Who`s faster" Bolt.

 

Ovido - Quiz & Flashcards