Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Pernilla Thomasson - 26 augusti 2009 21:20

Ja att gå 15 000 steg var nog mer rimligt, har egentligen inte gått så farligt mycket mer än i vanliga fall förutom att jag har gått till och från jobbet.

Tyvärr så har jag fått något så förbenat ont i min häl under eftermiddagen och kvällen så just nu kan jag inte ens belasta den, någon trodde att det kunde vara hälsporre... Va tusan ska man inte ens kunna försöka sig på att motionera utan att man ska få en massa krämpor, kan det ha med åldern att göra???

Jag hoppas verkligen att det ska kännas bättre imorgon, det går ju fortfarande att gå men det blir lite lätt på tå på höger fot.

Det är nog bara att bita ihop och gilla läget. 


Har precis kommit från Me & I träff och fick en helt underbar rabarberpaj där (hoppas att jag får receptet för då lägger jag ut det här), som tur var brukar jag låta bli middagen när jag ska på träff för man blir alltid bjuden på så fantastisk gott fika överallt. Nu är det sängen som väntar, ska upp och öppna imorgon och jag börjar kl 6,00 och även lilla Wildisen måste upp och iväg då eftersom att Krille redan åkt när vi kliver upp.

Ovido - Quiz & Flashcards