Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

Äntligen släppte det!

Av Pernilla Thomasson - 21 juni 2010 21:35

 

Ja idag släppte till slut Fabiens måltorka som funnits under hela vårsäsongen och idag var han äntligen på hugget igen, det blev 5 fina mål idag och Helgums hajar vann med 7-0 så det var ett fint avslut nu när det är dax för sommaruppehåll. Efter fjolårets succe med 33 gjorda mål av honom så har han nu lite att hämta ikapp.

Denna vecka är det fotbollsskola för honom så då kan han ju öva in skyttet lite. Nu sätter oxå golfträningarna igång med två kvällar i veckan och det kan ju behövas för den lille mannen och även för min del om vi ska komma ut på banan utan fadder i sommar. Mitt mål är i alla fall att spela ner så jag får gå ut själv med Fabien så slipper vi ha Krille stressande i hasorna. Får väl ta och damma fram klubborna och ställa sig själv på rangen imorgon när de har träning, förena nytta med nöje.


 
 
vickan

vickan

26 juni 2010 21:25

hehe.. ska bli skoj när Helgums Hajar möter Superhjältarna.. då får Fabbe skjuta lite på Anton ! :)

http://vickkanh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:25

Ja det var ju som så att i fredags åkte vi ju till IKEA och köpte nya möbler till Wildas rum och jag älskar ju att sätta ihop dessa. Jag monterade upp alltihop och någon gång under kvällen rev jag mig på en kartong eller en möbelbit på ovansidan av h...

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:05

Ja just nu sitter jag på sjukhuset och har fått en dator så jag kan passa på att blogga och göra lite uppdateringar. Tänkte börja med att visa lite före och efter bilder på det vi gjort än så länge i källaren.   Här är ju lite påbörjat..... Och s...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:59


Ja då har jag hittat ett nytt mönster på en superfin mössa som jag lyckats virka, det var ju några år sedan man hade syslöjd men med lite hjälp från nätet och några upprivningar så blev det i allafall en färdig mössa. Den blev för stor för Wilda så d...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:53

Ja nu har vi målat, målat och målat under veckan, det finns ju inte allt för mycket tid till det under veckan med alla träningar och dyligt som ska hinnas med, men vi är en bit på väg. Grundmålning är viktigt..... Vänstersidan har fått rätt f...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:49


I fredags så fyllde bästa svägerskan Helena år så då var vi dit och uppvaktade henne. Som vanligt när Wilda ska iväg och moster kommer förbi brukar det bli mycket fixat med håret så även denna dag. Så här fin var hon när det var dax att åka.   H...

Ovido - Quiz & Flashcards