Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Wildas cykelpremiär.

Av Pernilla Thomasson - 11 april 2010 21:50

Idag har Anton haft fotbollscup i Kuben hela dagen och det var en stolt kille som kom hem efter att de vunnit hela cupen. Eftersom att det var Pizzeria Nipvallen cup så var vinsten pizza till hela laget så det var glada miner i 96-laget ikväll.


Ikväll har lillebror Mathias med familj varit här och ätit middag. När de kom så hade de med sig Fabiens gamla cykel med stödhjul och Wilda blev helt överlycklig för att hon har fått en cykel av Mathias tror hon. Lite kan göra små barn lyckliga, sedan var det ett sådant tjat på henne att det var lika bra att låta henne gå ut och få prova cykla och det var jätteroligt tyckte hon.

 

Tyvärr är hjälmen lite i minsta laget men det kan man önska sig en ny när hon fyller år snart.

Pappa tog sig lite tid och hjälpte till han oxå, han var ju mest överlycklig över att AIK tog sig upp i elitserien idag att han knappt kunde slita sig från tv eller datorn för han var ju tvungen att läsa allt som skrevs om dem........

 
 
Ingen bild

Faster T

12 april 2010 23:30

Hon ser ju inte lite glad ut sötungen!!!:)

 
Ingen bild

Lena

13 april 2010 20:42

Klart det är kul å cykla =D

Skönt att ni också börjar ana asfalten under all snö ;)

Kram Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:25

Ja det var ju som så att i fredags åkte vi ju till IKEA och köpte nya möbler till Wildas rum och jag älskar ju att sätta ihop dessa. Jag monterade upp alltihop och någon gång under kvällen rev jag mig på en kartong eller en möbelbit på ovansidan av h...

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:05

Ja just nu sitter jag på sjukhuset och har fått en dator så jag kan passa på att blogga och göra lite uppdateringar. Tänkte börja med att visa lite före och efter bilder på det vi gjort än så länge i källaren.   Här är ju lite påbörjat..... Och s...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:59


Ja då har jag hittat ett nytt mönster på en superfin mössa som jag lyckats virka, det var ju några år sedan man hade syslöjd men med lite hjälp från nätet och några upprivningar så blev det i allafall en färdig mössa. Den blev för stor för Wilda så d...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:53

Ja nu har vi målat, målat och målat under veckan, det finns ju inte allt för mycket tid till det under veckan med alla träningar och dyligt som ska hinnas med, men vi är en bit på väg. Grundmålning är viktigt..... Vänstersidan har fått rätt f...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:49


I fredags så fyllde bästa svägerskan Helena år så då var vi dit och uppvaktade henne. Som vanligt när Wilda ska iväg och moster kommer förbi brukar det bli mycket fixat med håret så även denna dag. Så här fin var hon när det var dax att åka.   H...

Ovido - Quiz & Flashcards