Alla inlägg den 23 april 2010

Av Pernilla Thomasson - 23 april 2010 09:00

Igår fick jag hem ett paket med lite nyheter som släpps idag och då passade jag på att knäppa lite kort på Wilda med några av nyheterna och hon gillar ju att få vara med på kort. Är du nyfiken på att se alla nyheter så kan man kolla in hemsidan där de finns från och med idag.

Här kommer i alla fall några på min lilla prinsessa.

 

T-rex tröja till nya snygga svettis knickers i brunt, snyggt till både killar och tjejjer.  (T-rexen släpptes i mars).


 

Geishamössa i olivfärgat.

  Monstermössan, så cool...........

 

Här är det bara 3/4 tajtsen som är nya, men de var så coola till medaljongkjolen och tröjan.

   

Slutligen fick det bli denna supersöta prinsessklänning i frotte med de nya 3/4 tajtsen.

Hon sa själv -Nu är jag en prinsessa, mamma.  Och jag kan bara instämma.

Ovido - Quiz & Flashcards