Alla inlägg den 30 april 2010

Av Pernilla Thomasson - 30 april 2010 21:19

Idag är ingen vanlig dag för det är Wildas födelsedag, hurra hurra hurra!!!

Känns lite konstigt att mitt lilla knyte redan fyllt 3 år idag, som hon säger själv -Samma dag som kungen,och det är ju helt rätt.


Hon har själv beställt denna fina tårta av sin moster Lollo med Hello Kitty på.

 

Självklart måste man ha ljus på och få blåsa ut dessa!!!

 

Idag när jag och Wilda skulle åka från jobbet så frågade jag henne om hon inte ville ha hål i öronen, hon har ju pratat om det förut så jag tänkte att det passade ju bra när hon fyllde år. Sagt och gjort vi åkte till stan och efter att två ställen inte hade rätt personal på plats så hittade vi en frisör som kunde verkställa hennes iver. Det blev väl som jag själv misstänkte innan bara ett hål denna dag, hon var superduktig och grinade inte eller så men hon var nog inte beredd på att det skulle svida till så hon sa själva att vi tar det andra en annan dag så så får det bli.

Men så här fint blev det iallafall.

 

Självklart hade pappa varit och handlat oxå och han hade fixat en sparkcykel med Hello Kitty på, ser ut som hon leker Stålmannen samtidigt som hon kör fram.

Ovido - Quiz & Flashcards