Alla inlägg den 22 november 2009

Av Pernilla Thomasson - 22 november 2009 19:28

Ja då är skoskåpet på plats oxå, fint va?

Nu kallar stryktvätten och en bra film ute i vardagsrummet, så det blir att stryka så att man inte somnar.

Håller även på att fundera över var vi ska ta och forstätta, jag sa precis till Krille att vad ska vi göra nu då? Så det blir nog att fortsätta upp i trappen med målning och att försöka sig på att göra om grabbarnas toa uppe och även Fabiens klädkammare, så det finns att göra.

Här kommer två bilder på skåpet.

 

Av Pernilla Thomasson - 22 november 2009 16:47

Ja då har vi blivit färdiga med hallen och här kommer resultatet. Ikväll ska jag montera upp det röda skoskåpet eftersom att Krille och pappa lagt klart golvet som vi fick tillslut i fredags kväll, men då hade ju vårt främmande kommit så då ville vi ju umgås med dem. Så idag blev det sista golvet lagt och listerna är på plats och ska målas en gång till ikväll och då kommer även skoskåpet på plats.


Här är lite bilder, jag är supernöjd.

 

Jag hittade ett annat nyckelskåp i torsdags i Sundsvall som jag gillade, det är det svarta med siffror. Kändes som att det smälte in ännu bättre än det andra.

   

Och tapeten är på plats och mysbelysning som vi aldrig kunde ha tidigare då det inte fanns uttag i hallen för det, men nu är det fixat.

Ovido - Quiz & Flashcards