Alla inlägg den 17 november 2009

Av Pernilla Thomasson - 17 november 2009 20:50

Håller på att tvätta tyget på vår soffa och så skulle jag ta tyget som är på fåtöljen oxå, men var är den då???

Har ju en förmåga att slänga all stryktvätt i den så det var bara att sätta igång med att sortera upp tvätten för att komma åt kuddarna så jag kunde ta bort deras tyg. Så nu står strykjärnet och väntar på mig så det är väl bäst att stryka medans järnet är varmt........ Med lite Desperata husfruar så kommer det nog att strykas undan lite.

 


Av Pernilla Thomasson - 17 november 2009 20:17

Här kommer en bild på nyckelskåpet som det lutar åt. Tror att det kommer att bli snyggt mot det andra som mest går i svart och vitt.

 

Om ni la märke till det på bilden över hallen så har jag även bytt ut alla strömbrytare och eluttag till dessa (Renova) i så snygg stil. Trodde att de skulle kosta skjortan men vi hittade en sida som hade dem till helt ok pris.

   

Av Pernilla Thomasson - 17 november 2009 20:03

Jag lovade ju i helgen att fota en bild på den del av hallen som var något så när klar och visst fotade jag men har inte hunnit blogga något. Blir ju lätt så ibland med alla andra saker som måste göras.

Här kommer nu en bild på väggen där vi stängde för in mot köket, det ser lite kalt ut kanske med tanke på de vita väggarna men det ska upp ett element där på väggen först och sedan ska jag ju till Sundsvall och shoppa på torsdag så det blir någon tavla där på väggen oxå. Har även hittat ett nyckelskåp som det lutar åt om jag inte hittar något på torsdag och det fanns faktiskt på Mio här hemma i Långsele.

 

Ser att det saknas en list runt garderobsdörren, vilket jag missat. Har precis ropat till Krille som sitter en trappa upp och frågat var är den listen, samt att den ena såg ut att behövas målas en gång till. -Jag ska göra det imorgon har jag sagt, fick jag till svar.


Och imorgon kommer tapeten upp så då ska här monteras ihop byrå och fixas så nya bilder kommer under kvällen imorgon.


Ovido - Quiz & Flashcards