Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Hyllan och avlastningbordet på plats.

Av Pernilla Thomasson - 7 februari 2010 20:52

 

Ja då var det första på plats efter ommålning och uppsättning. Hyllan var den jag skrev om igår och resultatet på målningen syns ju på lilla bänken. Så nu blir det inhandling av gardiner och en lampskärm så att jag kan fixa det sista i den lilla vrån.

Veckan som kommer blir nog en lagom hektisk vecka, visningar mån-ons kväll, sedan får vi besök på onsdag kväll från Småland då Krilles lillasyster Tette och hennes Mathias kommer (alla längtar till onsdag kan jag lova). De ska passa på att åka lite slalom så Anton får väl visa sina kunskaper på det planet här någon kväll.


Sedan blir det nog mest fix inför lördagens STORA fest för mamsen som fyller 60år på söndag. Jag och lillasyster håller i och planerar för fullt och det kommer att bli så bra. Men vi kommer att ha att göra här i veckan, enda problemet är egentligen mamma som inte kan släppa sitt kontrollbehov och låta oss fixa hennes fest........(hoppas att du läser nu mamma). Vi kommer att se till att du blir helnöjd så njut du under veckan och kom klockan 18,00 på lördag kväll så ska du se att flickorna har fixat.

 
 
Ingen bild

Tette

8 februari 2010 13:57

Det ska bli så sköööööönt att få komma iväg på lite minisemester!!=) Inget som vi ska ta med upp eller ngt sånt? Hojta isf! Kraaaaaaaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:25

Ja det var ju som så att i fredags åkte vi ju till IKEA och köpte nya möbler till Wildas rum och jag älskar ju att sätta ihop dessa. Jag monterade upp alltihop och någon gång under kvällen rev jag mig på en kartong eller en möbelbit på ovansidan av h...

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:05

Ja just nu sitter jag på sjukhuset och har fått en dator så jag kan passa på att blogga och göra lite uppdateringar. Tänkte börja med att visa lite före och efter bilder på det vi gjort än så länge i källaren.   Här är ju lite påbörjat..... Och s...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:59


Ja då har jag hittat ett nytt mönster på en superfin mössa som jag lyckats virka, det var ju några år sedan man hade syslöjd men med lite hjälp från nätet och några upprivningar så blev det i allafall en färdig mössa. Den blev för stor för Wilda så d...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:53

Ja nu har vi målat, målat och målat under veckan, det finns ju inte allt för mycket tid till det under veckan med alla träningar och dyligt som ska hinnas med, men vi är en bit på väg. Grundmålning är viktigt..... Vänstersidan har fått rätt f...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:49


I fredags så fyllde bästa svägerskan Helena år så då var vi dit och uppvaktade henne. Som vanligt när Wilda ska iväg och moster kommer förbi brukar det bli mycket fixat med håret så även denna dag. Så här fin var hon när det var dax att åka.   H...

Ovido - Quiz & Flashcards