Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Pernilla Thomasson - 23 februari 2010 20:01

Fredagen blev det lite hemma mys med familjen, Krille gjorde hemmagjord pizza med barnen medans jag var iväg på en Me & I träff. När jag kom hem fick jag ett glas vin och sedan var det soffläge och tv-zappande.


Lördagen tillbringades på handbollscup i Härnösand, Krille och Fabien blev hämtad av Vickan och Anton klockan halv åtta på morgonen, jag och Wilda låg kvar i sängen och mös/sov till klockan var nio. Jag hade nämligen Me & I klockan 11.00 så då fick Wilda följa med på den och det älskar hon, varje gång hon ser mig bära ut stora röda väskan i hallen frågar hon -Ska vi sälja kläder???,  blivande säljare där med.

Direkt efter åkte vi ner till Härnösand vi oxå och Fabiens lag vann 4 matcher och förlorade 2 och mammas lillkille gjorde hela 14 mål under dagen. Sedan blev det en snabbis in på Lidl innan vi åkte hem så vi kunde fixa mat när vi kom hem, måste säga att frukt och grönt var superbilligt och  väldigt fräscht tycker jag, så det är bara att hoppas att de öppnar som det är sagt i Sollefteå nu i vår.

Det blev kebabtallrik med pommes och grönsaker, själv åt jag en sallad med lite kebabkött till, supergott.


Söndagen var jag mest iväg hela dagen då jag hade två träffar den dagen så det var bara bilåkande nästan och hem och lägga ordrar för att åka iväg på nästa, men det är så kul att få komma ut och sälja denna fantastiska vårkollektion. Har du inte bokat en träff och är sugen så är det bara att kontakta mig på pernilla.thomasson@meandi.se

Ovido - Quiz & Flashcards