Alla inlägg den 17 december 2009

Av Pernilla Thomasson - 17 december 2009 21:06

Ja, det beskriver just nu hur det är här hemma. Jag har gjort godis i alla de former de senaste dagarna, tagit hand om stryktvätt så den inte svämmar över, plockat och fixat så att det ska vara färdigt innan vi åker och firar jul. Har ärligt talat inte hunnit med att uppdatera bloggen, det har även varit något strul med datorn så den har Krille haft fullt upp med att fixa och ominstallera eller vad han nu har gjort. Men jag hoppas kunna få lite tid i helgen och lägga in lite bilder och recept.


Har även varit ut till Butik Lillasyster (förvånad någon???) idag och hämtat mina gardiner som jag ska sätta upp i hallen och köksfönstret, bilder kommer.  Idag kom även en avisering om att IKEA ska leverera vår TV-bänk imorgon så då blir det skruva ihop den.


På lördag kommer fam Nordin och äter middag, de ska fira Krille som fyller 35 år på söndag, så då vet ni vad som händer på söndag oxå. Nu måste jag kila till köket där en långpanna med Leilas Rocky Road står och väntar på att bli uppskuren.


See You......

Ovido - Quiz & Flashcards