Alla inlägg den 14 december 2009

Av Pernilla Thomasson - 14 december 2009 21:59

Idag har det gått mer än en månad sedan jag beställde väggord och hallmattan och idag då man höll på här hemma kom jag mig för att maila ett litet trevligt mail till dessa två leverantörer då jag tycker att det tog lite för lång tid. Väntade sedan ihärdigt på svar, men inget kom. Så döm om min förvåning när jag hämtade posten och så hade just väggorden kommit idag. Jag beställde dessa på Unikdekor enda missen jag gjorde var att inte beställa expressleverans för typ 39kr och det hade det varit värt för priserna på väggorden är ju billigare här och det blev superfint så det kommer att beställas fler i framtiden när något nytt rum ska göras om.

 

Av Pernilla Thomasson - 14 december 2009 21:53

Wilda hade feber imorse när hon vaknade så det blev att ringa jobbet och tala om att vi blev hemma idag och imorgon men då  är det Krilles tur att vara hemma. Fördelen ibland när barnen är sjuka är att det brukar bli en del gjort som inte hinns med normalt och i och med att hon sovit en hel del idag så har jag faktiskt hunnit med lite godiskok och lite strykning. Det blev en ny sats med kolor med choklad och mintsmak som ska doppas i choklad imorgon och även isfudge igen men den här gången blev det mintkrokant smak på dem och ett juligt strössel.

Hann även med lite saffransskorpor och en sats med havrekex som ska bakas ut under morgondagen.

Ovido - Quiz & Flashcards