Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Anton till Storsjöcupen idag!

Av Pernilla Thomasson - 6 juli 2010 15:26

Igår var ju första semesterdagen för mig (Krille får vänta till vecka 29) och då skulle vi sova ut här hemma tänkte jag, men vad händer det knackar på dörren vid halv nio på morgonen, helt ny och yrvaken stapplar jag till dörren för att öppna och där ute står en postgubbe med ett paket i handen, då förstod jag att det måste vara Antons fotbollsskor och handskar som vi beställt. Gissa om vi hade världens lyckligaste son som sprang runt här. Det var ju lämpligt att det kom då eftersom att han skulle åka till Östersund på cup idag.

Vi beställde två par av handskarna när vi ändå beställde, kan ju säga att det blev mycket billigare än att köpa det i butik.

När vi hade lämnat av Anton i stan imorse så fick jag precis SMS från polisen att Wildas och Fabiens pass fanns att hämta ut och det var ju smidigt då vi ändå var i stan.

Skulle på Apoteket oxå för att köpa lite solskydd men vi kom dit innan de öppnat så då passade jag och Wilda på att gå och fika på Myregårdens cafe i gallerian.

 

Gott med glass och festis.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:25

Ja det var ju som så att i fredags åkte vi ju till IKEA och köpte nya möbler till Wildas rum och jag älskar ju att sätta ihop dessa. Jag monterade upp alltihop och någon gång under kvällen rev jag mig på en kartong eller en möbelbit på ovansidan av h...

Av Pernilla Thomasson - 30 november 2010 17:05

Ja just nu sitter jag på sjukhuset och har fått en dator så jag kan passa på att blogga och göra lite uppdateringar. Tänkte börja med att visa lite före och efter bilder på det vi gjort än så länge i källaren.   Här är ju lite påbörjat..... Och s...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:59


Ja då har jag hittat ett nytt mönster på en superfin mössa som jag lyckats virka, det var ju några år sedan man hade syslöjd men med lite hjälp från nätet och några upprivningar så blev det i allafall en färdig mössa. Den blev för stor för Wilda så d...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:53

Ja nu har vi målat, målat och målat under veckan, det finns ju inte allt för mycket tid till det under veckan med alla träningar och dyligt som ska hinnas med, men vi är en bit på väg. Grundmålning är viktigt..... Vänstersidan har fått rätt f...

Av Pernilla Thomasson - 24 oktober 2010 19:49


I fredags så fyllde bästa svägerskan Helena år så då var vi dit och uppvaktade henne. Som vanligt när Wilda ska iväg och moster kommer förbi brukar det bli mycket fixat med håret så även denna dag. Så här fin var hon när det var dax att åka.   H...

Ovido - Quiz & Flashcards