Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Pernilla Thomasson - 31 maj 2010 21:05

Förra veckan hade mormor köpt lite Hello Kitty smink till Wilda när de var i Sundsvall och detta har nu prövats på de flesta i släkten och även morfar har fått äran att bli sminkad och jag kan då säga att hade jag eller Elenoré försökt oss på samma sak när vi var små så hade vi garanterat fått ett bestämt NEJ men inte Wilda inte, känns som att han gör skillnad på folk och fä.....

Och som straff för detta bara måste jag lägga ut denna fantastiska bild på honom.

 

Det gäller att vara noga och stadig på handen.

 

Måste erkänna att han klär i mintgrönt eller vad tycker ni???

Av Pernilla Thomasson - 31 maj 2010 20:57

Ja i helgen har det varit pappa och Wilda för hela slanten då jag själv har varit upptagen med den lyckade loppisen som vi ordnade lördag och söndag. På lördagen var de upp i Själevad och kollade när Anton och hans lag kom till final i DM som ska spelas längre fram här i sommar. De var där uppe hela dagen och hade det jättetrevligt och när de väl kom hem så gick Wilda in på sitt rum bytte tröja och tog på sig AIK-tröjan och så gick hon ut till Krille som stod och grillade och sa -Jag är pappas flicka...... Tror att hela pappahjärtat smalt då.

Så här söt kan man vara.

På söndagen fördrev det tiden mellan regnskurarna med att klippa gräset och hon skulle promt gå bredvid med sin egen klippare.

 

Ovido - Quiz & Flashcards